مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 14:302020-02-06سياسي

  حفظ حقوق شهروندی سرلوحه کار دستگاه قضا در گلپایگان است


دادستان سابق شهرستان گلپایگان گفت: به اتحاد و همدلی بین مسئولان توجه ویژه داشتیم و هیچ حرکتی که مخالف این مسیر بود را قبول نمی کردیم.

- حجت الاسلام والمسلمین کیومرث امیرخانی امروز (پنجشنبه 17 بهمن) در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: اصفهان مردمانی بی نظیر دارد و در طول این مدت خاطرات وصف ناپذیری از این مردم مخصوصا مردم مومن، با محبت و با فرهنگ گلپایگان دارم.

وی ضمن تبریک به دادستان شهرستان گلپایگان ادامه داد: فلسفه تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرای عدل و عدالت و رساندن به حکومت حقیقی امام زمان (عج) است، وظیفه خاص دستگاه قضا اجرای عدالت است، اما اجرای عدالت وظیفه دستگاه های اجرایی هم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دادستان سابق شهرستان گلپایگان با بیان اینکه در باب عدل و عدالت توصیه های فراوانی شده است، گفت: کار قضات با حسایت ویژه ای همراه است و همکاران قضایی ما در راه حق و عدالت گام برداشته و بر می دارند.

عدل پایه است، با عدل قوام جهان و عالم محقق می شود، ما افتخار داریم در مسیر عدل و حقیقت گام بر می داریم.

امیرخانی افزود: در مدتی که در شهرستان گلپایگان دادستان بودم از نظر مسائل ریاستی هیچگاه این احساس را نداشتم که دادستان شهرستان هستم و از این موضع بخواهم برخورد کنم اما براساس وظیفه خدمتی به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

  حفظ حقوق شهروندی سرلوحه کار دستگاه قضا در گلپایگان است

  حفظ حقوق شهروندی سرلوحه کار دستگاه قضا در گلپایگان است